تاکید حاجی بابایی به ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش تا تیر 90

یزدفردا "سرویس خبر"وزیر آموزش و پرورش گفت: ساماندهی نیروی انسانی در شهر تهران الگوی عملی و نمونه اجرایی و مثال زدنی برای تمام کشور باشد.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر ساماندهی بهینه نیروی انسانی در شهر تهران، اظهار کرد: تا قبل از پایان تیر ماه سال آینده ساماندهی در کلیه مدارس و مجتمع های آموزشی و پرورشی به شکل صحیح انجام شده باشد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: ساماندهی نیروی انسانی در شهر تهران الگوی عملی و نمونه اجرایی و مثال زدنی برای تمام کشور باشد.

به گزارش یزدفردا  به نقل ازایسنا ، حمیدرضا حاجی بابایی در جمع مدیران و مسئولین اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و روسا و معاونان اداری مالی مناطق 19 گانه شهر تهران که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد بر امر ساماندهی نیروی انسانی تاکید کرد و گفت: ساماندهی نیروی انسانی نسخه شفا بخش آموزش و پرورش است.

وی با تاکید بر ساماندهی بهینه نیروی انسانی در شهر تهران، اظهار کرد: تا قبل از پایان تیر ماه سال آینده ساماندهی در کلیه مدارس و مجتمع های آموزشی و پرورشی به شکل صحیح انجام شده باشد.

بر اساس این گزارش روسا و مدیران مناطق 19 گانه شهر تهران نیز ضمن گزارش عملکرد و ساماندهی نیروی انسانی در سال جاری در خصوص برخی مشکلات و موانع ساماندهی بهینه از جمله تقاضای بیش از حد انتقال از مناطق جنوبی به شمال شهرتهران ، کمبود معلم ابتدایی و ... با حضور وزیر آموزش و پرورش به بحث و تبادل نظر پرداختندو همچنین به نکاتی از جمله رفع کامل موانع ، استفاده معلمان از کارت میزان ، بهبود و تحقق تمامی اهداف طرح بیمه طلایی و ... بحث و بررسی شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا